piątek, 27 lipca 2012

Few words

Bez fotek, bo nie ma czasu.
Bez zbędnych tłumaczeń: dostałam się na magisterkę, jeden z lepszych wyników na roku!
Do aktywnego blogowania wrócę mam nadzieję z początkiem października.
Podróż marzeń zdaje się być na wyciągnięcie ręki.
Detox od komputera, Internetu.

Mam nadzieję, że wrócę z wieloma zdjęciami i milionem inspiracji, pomysłów.

Marzenia trzeba spełniać!

ENG: I got a chance to go to my journey of dreams.
Dreams should be fulfilled.

I have one of the best result of the Master of Journalism (I don't know is it good title), my studies are grate!

Be patient, I' ll back:) I hope.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że jesteś i dobrnęłaś lub dobrnąłeś do tego miejsca. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią lub historią w komentarzu.
Dodam tylko, że wokół siebie mam tak wielu ludzi, z których zdaniem się liczę, że na wstępie podziękuję za "konstruktywną krytykę".

Oczywiście, to moje poletko i kiedy uznam, że Twój komentarz psuje mi humor (albo jest spamem), to go usunę.

Życzę Ci pełnego uśmiechu dnia (lub nocy) i dziękuję, że jesteś:)
sMiriam