poniedziałek, 14 listopada 2011

Autumn in pink?

 Jesień, piękna pora roku, o ile temperatura jest powyżej 10 stopni, a słońce łaskocze w twarz swoimi nieposkromionymi promieniami...

Zdjęcia robione kilkanaście dni temu, kiedy wyjście z mieszkania w cienkiej kurtce i jeszcze cieńszych rajstopach nie wywoływało u mnie paraliżu. Okulary chroniły przed słońcem, a nie zasłaniały zmęczenia i osłabienia. Zdjęcia- jak lekarstwo na chandrę.
Teraz preferuję długie i ciepłe swetry, poluję na miłe i ciepłe rajstopy, a kurtkę noszę już zimową.
Zdecydowanie jestem ciepłolubna!

English:
First of all, I want to you know my english ist't perfect, so if you find any mistakes - please write me about it.
I'm totally warm friendly so nowadays I'm wearing long sweaters and nice and warm tights. The pictures were taken more than week ago, when the weather in Cracow was wonderful, as you see.
Keep warm and enjoy!







leather jacket
pink jacket- mexx
blouse- pimkie
pink skirt- hennes/h&m
shoes- kotyl
pink bag- local shop




sM.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że jesteś i dobrnęłaś lub dobrnąłeś do tego miejsca. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią lub historią w komentarzu.
Dodam tylko, że wokół siebie mam tak wielu ludzi, z których zdaniem się liczę, że na wstępie podziękuję za "konstruktywną krytykę".

Oczywiście, to moje poletko i kiedy uznam, że Twój komentarz psuje mi humor (albo jest spamem), to go usunę.

Życzę Ci pełnego uśmiechu dnia (lub nocy) i dziękuję, że jesteś:)
sMiriam