poniedziałek, 7 listopada 2011

Lazurowe czary nad jesienią!



 Dziś zaklinałam jesień!
Tak, właśnie tak! Czarowałam ją kolorem moich rajstop! Dla mnie to lazurowy, dla innych turkusowy, dla kogoś może być morski. Ważne, że jest wesoły! Intensywny i absolutnie przekorny wobec porannych mgieł!
Zdjęcia zrobione były popołudniu, więc było już słonecznie i pięknie, ale rano mgła jak nad Tamizą:)

Moje ulubione botki mogę nosić tylko w centrum- wokół mojego wydziału trwają ciągle jakieś prace i jedyna droga wiedzie przez kamienie, piaski i błoto.
Mam nadzieję, że odrobina energii udzieli się każdej z nas!
Na żakiecie też znajdziecie ten kolor!:) tylko chowa się pomiędzy innymi kratkami.

3 komentarze:

Cieszę się, że jesteś i dobrnęłaś lub dobrnąłeś do tego miejsca. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią lub historią w komentarzu.
Dodam tylko, że wokół siebie mam tak wielu ludzi, z których zdaniem się liczę, że na wstępie podziękuję za "konstruktywną krytykę".

Oczywiście, to moje poletko i kiedy uznam, że Twój komentarz psuje mi humor (albo jest spamem), to go usunę.

Życzę Ci pełnego uśmiechu dnia (lub nocy) i dziękuję, że jesteś:)
sMiriam