środa, 26 października 2011

Black without white

Czerń- słowo klucz. Okulary, buty, getry, koszulka, marynarka, kurtka, myśli.
Uwielbiam ten kolor. Nawet teraz piszę tę notkę w czarnym sweterku, czarnych jeansach i prawie czarny, bo bardzo ciemnoniebieskich skarpetkach!
To kolor, w którym czuję się najpewniej i najbezpieczniej, ale lubię go przełamywać, w tym przypadku torba, która miała być workiem, ale przez zbyt wiele moich niezbędnych do życia bibelotów nie ma prawa być workiem.
Nie boję się innych barw, ale czerń to zdecydowanie mój kolor!





t-shirt h&m
jacket tom tailor
leather jacket new look
leggins h&m
shoes aldo
bag don't know
bear flo
sMiriam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że jesteś i dobrnęłaś lub dobrnąłeś do tego miejsca. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią lub historią w komentarzu.
Dodam tylko, że wokół siebie mam tak wielu ludzi, z których zdaniem się liczę, że na wstępie podziękuję za "konstruktywną krytykę".

Oczywiście, to moje poletko i kiedy uznam, że Twój komentarz psuje mi humor (albo jest spamem), to go usunę.

Życzę Ci pełnego uśmiechu dnia (lub nocy) i dziękuję, że jesteś:)
sMiriam