środa, 25 kwietnia 2012

Light blue and chocolate

Dziś na luzie i z dużą dawką jeansu. Koszulę wzięłam Mamie, bo ten klasyk leżał w skrzyni z ubraniowymi skarbami. Avatary Kuby. Czekoladowe reeboki to prezent od Padre. Torebka ma pół roku, już zdążyłam ją zniszczyć. W takie dni jak ten, najważniejsza jest wygoda i luz:) (chociaż na zajęciach byłam w szpilkach i z inną torebką, ale to już nie ta historia)
Today I' ve decided to wear lot of jeans. I had to have comfortable set. My vintage shirt belonged to my Mum. I took her it from the chest of clothes- treasures. Avatars belong to Kubaa. Chocolate reeboks are a gift from Padre. My bag is half- year, but I already managed to destroy it.
On days like this, I want to feel comfortable and relaxed (on the classes I was in high heels and with diferent bag, but it is not this time story)
shirt - vintage
t- shirt - h&m
leggings - topshop
shoes - reebok
bag - sh
ring - h&m
glasses - Kubaa 
 All pics by Kubaa




Art deco KRK <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że jesteś i dobrnęłaś lub dobrnąłeś do tego miejsca. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią lub historią w komentarzu.
Dodam tylko, że wokół siebie mam tak wielu ludzi, z których zdaniem się liczę, że na wstępie podziękuję za "konstruktywną krytykę".

Oczywiście, to moje poletko i kiedy uznam, że Twój komentarz psuje mi humor (albo jest spamem), to go usunę.

Życzę Ci pełnego uśmiechu dnia (lub nocy) i dziękuję, że jesteś:)
sMiriam