czwartek, 12 kwietnia 2012

Z (nie tylko) głową w chmurach


Długo przekonywałam się do pasteli. Jednak niebieski (a czasem miętowy) sweter oversize, który kosztował całe 6 zł, spowodował u całkiem sporą zmianę w garderobie.
Nadal opieram się na mojej ukochanej czerni, ale na paznokciach od dawna króluje kolor.

I had a problem to convice myself to pastels. However, blue (sometimes mint) sweater costed 6 zl  (2$). It was a change in my wardrobe. Still love black, but my nails are colorful from a long time.





sweater - sh
skirt - h&m
tights - gatta
boots - centro
bag - vintage
nails - essence / 74 sure azure


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że jesteś i dobrnęłaś lub dobrnąłeś do tego miejsca. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią lub historią w komentarzu.
Dodam tylko, że wokół siebie mam tak wielu ludzi, z których zdaniem się liczę, że na wstępie podziękuję za "konstruktywną krytykę".

Oczywiście, to moje poletko i kiedy uznam, że Twój komentarz psuje mi humor (albo jest spamem), to go usunę.

Życzę Ci pełnego uśmiechu dnia (lub nocy) i dziękuję, że jesteś:)
sMiriam