poniedziałek, 11 czerwca 2012

...just fly!

Nie kręcą mnie komiksy, nie przepadam za fantastyką. Ale koszulkę z batmanem musiałam mieć! Kojarzy mi się tą piosenka, a właśnie teraz kumulacja obowiązków i rzeczy "na wczoraj" wymaga ode mnie bycia supergirl. 

 ENG: I'm not fan of fantastic, I don't care about comics but thist Batmans t-shirt I had to have! :) for me it's connected with this song. Right now I have to be supergirl becouse cumulation of responsibilities and "yesterday" things.
  All pics by Kubaa



t-shirt - h&m young /sh
jeans - wrangler
bag - daniel ray
heels - centro 


1 komentarz:

Cieszę się, że jesteś i dobrnęłaś lub dobrnąłeś do tego miejsca. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią lub historią w komentarzu.
Dodam tylko, że wokół siebie mam tak wielu ludzi, z których zdaniem się liczę, że na wstępie podziękuję za "konstruktywną krytykę".

Oczywiście, to moje poletko i kiedy uznam, że Twój komentarz psuje mi humor (albo jest spamem), to go usunę.

Życzę Ci pełnego uśmiechu dnia (lub nocy) i dziękuję, że jesteś:)
sMiriam