środa, 13 czerwca 2012

TriCOLOR!

Patrzę na te zdjęcia i nie mogę uwierzyć, że za kilka tygodni skończę pierwsze stopień studiów, a świeczek na torcie będzie w tym roku 22. 
Dzień dzisiejszy dedykuję mojemu budzikowi w komórce, który nie wiem dlaczego (na pewno nie przeze mnie...) zamiast o 6:45 obudził mnie godzinę później. A zajęcia w innej dzielnicy o 8:30... 
Na sprincie umyłam zęby, twarz, pomalowałam rzęsy (błyszczyka można użyć w tramwaju, tuszu już nie za bardzo), czesząc wyjątkowo dziś ugodowe włosy zdecydowałam w co się ubiorę i o to jestem:) 
Pierwsza 5.0 z egzaminu jest!:) i nie mając świadomości, że to egzamin, a nie zaliczenie. Tak oto opowiadałam o gospodarce Zatoki Meksykańskiej (swoją drogą, byłam dziś w barwach USA i Kuby, a brytyjska flaga na czachach to złudzenie;) )
 ENG: When I look at this pics I can't belive, that in next few weeks I'm going to finish first part of my studies. In my birthday cake will be 22 candles.
Today I woke up one hour later than I should. I don't know why my mobile changed alarm (I'm pretty sure that it wasn't my fault). I had only quarter, so I washed my teeth, face, I used mascara (gloss in tramp? no problem!) When I was fighting with hair, I decideed what to wear. Here I am!
I'm proud of myself becouse today I've got first exam grade - the best one. I thought me and friends have only presentation, but it was the exam. Just told about Gulf of Mexico (btw: I wore today colors of USAs and Cubas flags! Skulls on a shawl with british flags ! is an illusion;) )

 All pics by Kubaa







 Budują kolejną barkę na Wiśle:



 jeans - young h&m 
t-shirt - adidas
sweater - tommy hilfiger 
shawl - local shop (Grodzka st. in KRK)
shoes - adidas
bag - dalniel ray 
 "Uśmiechnij się szczerze!". proszę:

Cross the fingers about my exams, please;) 

5 komentarzy:

  1. świetny wygodny zestaw:) lubię takie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, że masz duży tyłek? Nie? To już wiesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! cały czas staram się, żeby był jeszcze większy... :)

      Usuń
    2. i słusznie

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś i dobrnęłaś lub dobrnąłeś do tego miejsca. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią lub historią w komentarzu.
Dodam tylko, że wokół siebie mam tak wielu ludzi, z których zdaniem się liczę, że na wstępie podziękuję za "konstruktywną krytykę".

Oczywiście, to moje poletko i kiedy uznam, że Twój komentarz psuje mi humor (albo jest spamem), to go usunę.

Życzę Ci pełnego uśmiechu dnia (lub nocy) i dziękuję, że jesteś:)
sMiriam