poniedziałek, 24 lutego 2014

I have to buy harley!



Kolejna długa przerwa w blogowaniu, 
mam nadzieję, że dłużej tygodniowych luk nie będzie;) 
Nowy semestr, nowe wyzwania, 
mam nadzieję, że i czas i pogoda będą sprzyjać dalszemu rozwojowi bloga. 

A jeśli chcecie wprawić mnie w jeszcze lepszy humor, to klikajcie TUTAJ  - startuję w konkursie Macademian Girl i Lirene:) 



It is another long time without post. But I'm fine, I just havn't time to be acctive here. 
It is a new semester, lost one. New ideas, new projects. 
I hipe weather and time will be good for me;) to take pics and create this blog on my way;)

If you want to make me more smile, click here - I want to winn in contest ;) 



real leather jacket - bershka (Agart)
blouse - sh
pants - queen
boots - aldo
bag - sisley (Agart)
scarf - from Agart
necklace - parfois (this one)


 All pics by Kubaa <3

smiriam


1 komentarz:

Cieszę się, że jesteś i dobrnęłaś lub dobrnąłeś do tego miejsca. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią lub historią w komentarzu.
Dodam tylko, że wokół siebie mam tak wielu ludzi, z których zdaniem się liczę, że na wstępie podziękuję za "konstruktywną krytykę".

Oczywiście, to moje poletko i kiedy uznam, że Twój komentarz psuje mi humor (albo jest spamem), to go usunę.

Życzę Ci pełnego uśmiechu dnia (lub nocy) i dziękuję, że jesteś:)
sMiriam