czwartek, 19 lutego 2015

Navy blue, babe!



Każdego ranka brakuje mi 10-15 minut na ogarnięcie zdjęć. 
Post mogłabym robić z 2-3 stylówek tygodniowo, tak podobają mi się nowe ubrania. 
Jednak łóżkowa grawitacja jest zbyt silna, a ja powoli się budzę. 
Dlatego czekam na wolną niedzielę lub lepszy układ gwiazd na niebie, 
bo póki co samozaparcie częstszego publikowania grzęźnie każdego ranka w pościeli. 

A teraz zapraszam do przeglądnięcia zdjęć z początku lutego,
na których widać moją ulubioną (niezbyt zimową) kurtkę 
oraz buty, które okazują się być najwygodniejszymi zimowymi trepami ever. 
Nie sądziłam, że zdradzę bikersy, ale skórzane buciory z futrem są tegorocznym hitem


Every morning I'm missing 10-15 minutes for taking pictures. 
I love my new clothes, I think that I could show you 2-3 outfits weekly. 
But I like to sleep to much to just wake up early enough and prepare pictures. 
I'm waiting for a free Sunday or better season. 
Right now I want to show you my favourite jacket 
(to be honest it is not a winter jacket, but I love it) 
and great shoes - I just adore them:) 
I never supposed I will cheat bikers shoes, but I the yellow ones stole my heart. 



hat - Agart
jacket - Emporio Armani
scarf - from Mum closet
sweater - Esprit
t-shirt - from Croatia <3
pants - local shop
shoes - feewear
bag - Giorgio Armani 
sunnies - Mango
gloves - local shop


Pics by Kubaa <3

SMiriam

1 komentarz:

Cieszę się, że jesteś i dobrnęłaś lub dobrnąłeś do tego miejsca. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią lub historią w komentarzu.
Dodam tylko, że wokół siebie mam tak wielu ludzi, z których zdaniem się liczę, że na wstępie podziękuję za "konstruktywną krytykę".

Oczywiście, to moje poletko i kiedy uznam, że Twój komentarz psuje mi humor (albo jest spamem), to go usunę.

Życzę Ci pełnego uśmiechu dnia (lub nocy) i dziękuję, że jesteś:)
sMiriam