poniedziałek, 12 grudnia 2011

Just JUMP

Zmieniłam fryzurę, lubię radykalne zmiany na głowie, ale rzadko mogę ich dokonywać, bo dość powoli odrastają mi włosy. Za to z kolorami eksperymentuję, ale ostatnio przekonuję się do tej w miarę naturalnej wersji, jaką można zobaczyć tuż obok i niżej.
Kraków nadal czeka na zimę, ja wraz z nim, ale wykorzystuje jeszcze chwile ciepła. Mam na sobie jesienną kurtkę! Lubię łączyć rękawiczki z dużymi pierścionkami. Teraz kokardka w kolorze złota, innym razem pojawi się wielki srebrny sygnet;)
Świetnie się dziś bawiłam, kiedy Kuba, mój chłopak, operował obiektywem! A póki co oboje czekamy na pierwszy śnieg, a Wy?
English:
I changed my hairstyle! I love extremelly changes at my head. Unfortunately I can't cut hair often becouse it grows slowly. I tried different colours on it, but nowadays I'm trying to accept my almost natural color.
Krakow is still waiting for real Winter. Me too! and I catch warm moments to take pics! I wore autumn jacket today!
I like connection of gloves and big ring!
I had a great time today, when my boyfriend, Jakub, took the pics. We are waiting fir the first snowflakes... and you?

chimney- tchibo/ gift from Mom
jacket- new look
dress- h&m
tights- marylin
boots- aldo
bag- vintage
gloves- a gift from Mom
ring- house




...by the way, I bought these boots one year ago, now this model is one of most popular! Looks like motor boots!
I <3 it!
I paid about 30 per cent for their first price!


2 komentarze:

Cieszę się, że jesteś i dobrnęłaś lub dobrnąłeś do tego miejsca. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią lub historią w komentarzu.
Dodam tylko, że wokół siebie mam tak wielu ludzi, z których zdaniem się liczę, że na wstępie podziękuję za "konstruktywną krytykę".

Oczywiście, to moje poletko i kiedy uznam, że Twój komentarz psuje mi humor (albo jest spamem), to go usunę.

Życzę Ci pełnego uśmiechu dnia (lub nocy) i dziękuję, że jesteś:)
sMiriam