środa, 23 maja 2012

The wind.. and so what?

Zdjęcie otwierające pochodzi z eventu, w jakim miałam przyjemność wziąć udział, a nawet go współorganizować:) Reklamowałyśmy z dziewczynami Bal Dziennikarza UJ. Ale nie o nim dziś. 

ENG: A picture which opens this note is from event - it was pleasure to go in for, I co-organized it too:) With my colleagues we advertised Journalists Bal by Jagiellonian University. But today is not about it.
Dziś o mojej ślicznej sukience, którą kupiłam kilka miesięcy temu, a dopiero dziś jest jej premiera. Buty z Kazara goszczą u mnie od grudnia i też mają debiut! :) Zachęcam do obejrzenia wszystkich zdjęć, trzy ostatnie ukazują, jak bardzo perspektywa i dobry fotograf (Kubaa <3) zmieniają rzeczywistość!

ENG: Today is about my lovely dress, which I bought a few moths ago, but today is its premiere. Shoes from Kazar live with me from December and have debut too:) I invite you to see all pics, the last three shows how good perspective and grate photographer (Kubba<3, my bf) change reality!








dress - stradivarius 
necklace - glitter
bag - vintage
shoes - Kazar 

As I said: All pics by Kubaa<3

4 komentarze:

  1. sukienka jest rewelacyjna!! uwielbiam to zapięcie na plecach - mega sexi:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) wymaga pomocy drugiej pary rąk, ale też bardzo ją lubię:) zapraszam częściej:)

      Usuń
  2. amazing outfit! I hope you'll visit my blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. Loving this ! Kisss <3

    therubberdoll.com/

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś i dobrnęłaś lub dobrnąłeś do tego miejsca. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią lub historią w komentarzu.
Dodam tylko, że wokół siebie mam tak wielu ludzi, z których zdaniem się liczę, że na wstępie podziękuję za "konstruktywną krytykę".

Oczywiście, to moje poletko i kiedy uznam, że Twój komentarz psuje mi humor (albo jest spamem), to go usunę.

Życzę Ci pełnego uśmiechu dnia (lub nocy) i dziękuję, że jesteś:)
sMiriam