poniedziałek, 19 listopada 2012

Girl in red!

Czerwony, krótki płaszcz w stylu grzecznej uczennicy uwiódł mnie nie tylko krojem i kolorem, ale też ceną. Zaledwie 12 złotych wydane w jednym z ulubionych szmateksów pozwala mi się cieszyć nie tylko piękną formą, ale też względnym ciepłem. Szare rękawiczki i coś na kształt etoli, luźnego kołnierza, czerwona koperta i czego chcieć więcej? Czasem lubię poczuć się jak grzeczna, ułożona dziewczynka, ale już niebawem pokażę kolejną moją odsłonę! Póki co zapraszam do oglądnięcia zdjęć! 


Red, short coat like a polite school girl makes me love not only becouse colour and fashion, but a price too! Only 12 zl (3 euro, 4 $) which I spent in one of my favorite sh gives me nice form and relatively warm. Grey gloves and collar, red clutch and wat I need more? Sometimes I like look like nice, polite girl but soon you will see me in my other way to look. Right now I invite you to look at the pics: 





All pics by Hubert!

coat - sh
collar / stole - sh
gloves - cropp
bag - sh
tights - gatta
shoes - aldo
lion ring - glitter 



8 komentarzy:

  1. dzisiaj właśnie rozglądałam się za płaszczykiem w takim kolorze:) b.ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. klasa :) czerwien to bardzo odwazny kolor,mysle ,ze pasuje do Ciebie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekhm, nie żebym się czepiała, ale jeżeli dodajesz już tekst w języku angielskim, wypadałoby napisać go bez błędów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ogóle się nie czepiasz.. a tak poważnie, to staram się na ile mogę, ale nie będę zadręczać znajomych po filologii ang., bo jak dotąd nigdy nie miałam problemu z komunikowaniem (na żywo) w tym języku, więc mam nadzieję, że dla tych, którzy czytają po angielsku tekst jest zrozumiały.

      Usuń
  4. Love that jacket dear! Would you like following each other via bloglovin/fb? Let me know! Will add you back directly:)

    www.fussylife.com
    www.facebook.com/fussylife

    OdpowiedzUsuń
  5. What an amazing coat :D pretty!


    El cuero es uno de los materiales estrellas mas atemporales. Tanto para invierno como para verano.


    Leather is one of the most timeless materials star. Both for winter and for summer.

    http://fashionroomlounge.blogspot.com.es/2012/11/are-you-gonna-go-my-way.html

    a chic kiss ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś i dobrnęłaś lub dobrnąłeś do tego miejsca. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią lub historią w komentarzu.
Dodam tylko, że wokół siebie mam tak wielu ludzi, z których zdaniem się liczę, że na wstępie podziękuję za "konstruktywną krytykę".

Oczywiście, to moje poletko i kiedy uznam, że Twój komentarz psuje mi humor (albo jest spamem), to go usunę.

Życzę Ci pełnego uśmiechu dnia (lub nocy) i dziękuję, że jesteś:)
sMiriam