sobota, 2 lutego 2013

C'mon pirate, take my blouse!



Ostatnio towarzyszy mi właśnie ta piosenka ...
 Jest środek mojej sesji, kolejne godziny. Tym razem mam wrażenie, że wkuwam książkę telefoniczną na pamięć, tyle nazwisk, tyle pojęć, wszystko się miesza. Trudno. Skupienie totalne i 4 kolorowe pisaki:) Lubię tę spódnicę, szpilki, kurtkę. W sumie bluzę i torebkę też:) Znowu pokazuję ciuchy i dodatki, które po prostu lubię! :)

 ENG: I'm in the middle of... my exams. Right now I think I just learn telephone book by heart. Names of people, ideas... mix of concepts. I just have to contentrate, I have 4 highlighting pens :)  I like the skirt, shoes and jacket. I like bluose and bag. Every single part of my look is something what I really like:)










 
















jacket - gift
blouse - fruit of the loom
skirt - h&m
tights - gatta
shoes - centro
bag - vintage
ice watch



All pics by Kubaa <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że jesteś i dobrnęłaś lub dobrnąłeś do tego miejsca. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią lub historią w komentarzu.
Dodam tylko, że wokół siebie mam tak wielu ludzi, z których zdaniem się liczę, że na wstępie podziękuję za "konstruktywną krytykę".

Oczywiście, to moje poletko i kiedy uznam, że Twój komentarz psuje mi humor (albo jest spamem), to go usunę.

Życzę Ci pełnego uśmiechu dnia (lub nocy) i dziękuję, że jesteś:)
sMiriam