sobota, 9 listopada 2013

Taki post, na bogato


Perełka - dosłownie i w przenośni. Ta torebka właśnie nią jest. 
Jest jak miasto predyspozycji, na bogato. 
Kosztowała niewiele, jak pewna produkcja, którą pewnie kojarzycie;) 


My precoius - little bag with pearls. 
It looks glamourous and reach, but it was cheap. 
I love this outfit, it is totaly in my style. 

 


jacket - denny rose (also here)
skirt - from Makarska (this one)
tights - gatta
shoes - aldo
bag - vintage/sh

All pics by my Sis :*

smiriam

4 komentarze:

  1. żakiet jest genialny! bardzo inspirujący

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz przepięknie, rewelacyjna stylizacja. :) Zapraszam także do siebie http://jeanettegloves.blogspot.com/2013/11/kolczyki-slubne-sutasz-white-butterfly.html

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie:) podoba mi się Twoja fryzurka i kolor włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ubrania są w porządku, ale moim zdaniem niepotrzebnie się postarzasz makijażem. Za to Twoje zdjęcia z wakacji saute są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś i dobrnęłaś lub dobrnąłeś do tego miejsca. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią lub historią w komentarzu.
Dodam tylko, że wokół siebie mam tak wielu ludzi, z których zdaniem się liczę, że na wstępie podziękuję za "konstruktywną krytykę".

Oczywiście, to moje poletko i kiedy uznam, że Twój komentarz psuje mi humor (albo jest spamem), to go usunę.

Życzę Ci pełnego uśmiechu dnia (lub nocy) i dziękuję, że jesteś:)
sMiriam