poniedziałek, 2 grudnia 2013

Fall (in love)


Futrzana kamizelka to symbol mojej walki z jesienną aurą. 
Jest na tyle uniwersalna, że nie muszę długo wybierać co do niej dobrać. 
Nauszniki i rękawiczki to obecny must have. 
Bez makijażu (rzadko, ale jednak) zdarza mi się wyjść, 
a bez futrzaków na uszach wolę się nie ruszać;) 



Fur vest is my own symbol of the fight of falls weather. 
I like wear it, it is simple to compare other clothes - 
almost everything looks good with it. 
I can not imagine how to go without my earmuffs and gloves - 
I am able to go from home without make - up, but without them - no way!



vest - pull & bear (Agart)
sweater - zara sh
skirt - h&m
gloves - mohito 
bag - sh
shoes - aldo 
knee socks - calzedonia
tights - gatta
earmuffs - terranova

All pics by Kubaa <3

smiriam

3 komentarze:

  1. I like this boots

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna futrzana kamizelka :) Ja odzyskałam jasną z ściągaczem u dołu, ale nie jest tak efektowna jak twoja :) Przy okazji dodałam do obserwowanych :)
    Pozdrawiam cieplutko :) 27piecestowear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Futrzak rzeczywiście robi wrażenie, świetny jest i widać, że mega ciepły, ja swojego wciąż poszukuję :/ Cały zestaw mega mi się podoba, dłuższe kozaczki dodają zadziorrra i charakteru, absolutnie moje klimaty :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś i dobrnęłaś lub dobrnąłeś do tego miejsca. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią lub historią w komentarzu.
Dodam tylko, że wokół siebie mam tak wielu ludzi, z których zdaniem się liczę, że na wstępie podziękuję za "konstruktywną krytykę".

Oczywiście, to moje poletko i kiedy uznam, że Twój komentarz psuje mi humor (albo jest spamem), to go usunę.

Życzę Ci pełnego uśmiechu dnia (lub nocy) i dziękuję, że jesteś:)
sMiriam