niedziela, 20 kwietnia 2014

Classy? Just plushy


Dotychczas sądziłam, że miejskie legendy o możliwości kupienia 
nowych i oryginalnych ubrań czy dodatków od projektanta w cenie sieciówki, 
to tylko miejskie legendy. 
Trencz od Korsa za niecałe 200 zł? Cena na stronie - ponad 200 $
Muszę to napisać: I <3 Agart ;) 
Czytanie kolejnych książek i badań o luksusie nieco przewraca mi w głowie:D 
Kors, Burberry i Gino Rossi, propsy. 



I always though that stories about buying 
a new clothes from designers are just urban legends. 
Not anymore;) I have to say it: I <3 Agart! 
Reading a lot about luxury turns my head a little;) 
Kors, Burberry and Gino Rossi, #swag :D





trench coat - MICHAEL michael kors
sweater - zara
pants - queens
shoes - gino rossi 
scarf - burberry
bag - vintage
watch - parfois



All pics by Kubaa <3

smiriam


3 komentarze:

  1. bardzo ładne i eleganckie zestawienie, świetny zegarek! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. taka cena, za taką jakość? Łał - masz oko, bo całość wygląda absolutnie stylowo. :) xxx

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś i dobrnęłaś lub dobrnąłeś do tego miejsca. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią lub historią w komentarzu.
Dodam tylko, że wokół siebie mam tak wielu ludzi, z których zdaniem się liczę, że na wstępie podziękuję za "konstruktywną krytykę".

Oczywiście, to moje poletko i kiedy uznam, że Twój komentarz psuje mi humor (albo jest spamem), to go usunę.

Życzę Ci pełnego uśmiechu dnia (lub nocy) i dziękuję, że jesteś:)
sMiriam