wtorek, 24 czerwca 2014

Cowl neck blouse(s)


Na chwilę odpuszczam myśli o obronie, 
podkręcam Jaskółkę w słuchawkach, 
wrzucam foty z 4 czerwca (dowód? flaga USA w tle zdjęć). 

Dziś, po niemal trzech tygodniach od momentu robienia tych zdjęć mam:
- pracę mgr złożoną do recenzji i obrony
- blond włosy <3
- strój na obronę (prawie kompletny)
- sto pomysłów "co dalej". 
I jeszcze sporo fajnych ubrań i dodatków do pokazania;)


For one moment I just quit thoughts about master's defence. 
I am listening to polish song "swallow" loudly, it's great. 
The pics were taken June 4th, in 25th anniversary of polish freedom.
Since then:
- I finished my master thesis and give it to Professors
- I am blonde again <3!
- I have outfit (almost completed) to master's defence
- A lot of ideas "what I am going to do with my life now"
And great clothes and accessories to show you:)




blouse - sh
pants - queens
bag - sh
shoes - reebok
bracelet - h&m 
ring - b'day gift from Kuba
sunnies - mango


Kuba has got a cowl neck t-shirt too, so lovely <3
All pics by Kubaa <3

smiriam

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne zęby,natomiast na tym uśmiechnięty m zdjęciu wlasnie wyglądasz jakbyś łysiała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement dotyczący uśmiechu, a co do włosów - no cóż, nie łysieję, ale najgęstsze to one nie są - mam tego świadomość:)

      Usuń

Cieszę się, że jesteś i dobrnęłaś lub dobrnąłeś do tego miejsca. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią lub historią w komentarzu.
Dodam tylko, że wokół siebie mam tak wielu ludzi, z których zdaniem się liczę, że na wstępie podziękuję za "konstruktywną krytykę".

Oczywiście, to moje poletko i kiedy uznam, że Twój komentarz psuje mi humor (albo jest spamem), to go usunę.

Życzę Ci pełnego uśmiechu dnia (lub nocy) i dziękuję, że jesteś:)
sMiriam