poniedziałek, 7 lipca 2014

Two tones and red lips


Ta kulka (wygląda jak ogromna perła) 
zamieszkała w mojej szkatułce z biżuterią wiele tygodni temu. 
Chciałam ją dobrze wyeksponować, podkreślić jej wyjątkowość. 
Jednak w końcu uznałam, że pozwolę jej samej sie bronić
na tle prostego stroju. 

To połączenie bieli i czerni uwielbiam. 
Wystarczy, że zmienię słupki na sandały, 
a torbę na mniejszą i już mam gotowy strój na zakupy, spacer czy spotkanie ze znajomymi. 
Uwielbiam takie kombinacje. 
Są nieprzekombinowane. 


This ball (looks like a huge pearl) 
is mine for a few weeks.
I wanted to show it with adequate clothes, 
to bring out how amazing it is. 
Well, finally I am wearing it with white & black outfit. 
This set is really useful, when I change heels for sandals 
and big bag to small one, 
I get great outfit to shopping, walking or meeting friends. 




ball (like a big pearl) - Ora / Agart  
t-shirt - h&m (organic cotton)
pants - queens
heels - morgan
bag - sisley / Agart 
watch - parfois


All pisc by Kubaa <3

PS. Tak, znowu blond  :)
smiriam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że jesteś i dobrnęłaś lub dobrnąłeś do tego miejsca. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią lub historią w komentarzu.
Dodam tylko, że wokół siebie mam tak wielu ludzi, z których zdaniem się liczę, że na wstępie podziękuję za "konstruktywną krytykę".

Oczywiście, to moje poletko i kiedy uznam, że Twój komentarz psuje mi humor (albo jest spamem), to go usunę.

Życzę Ci pełnego uśmiechu dnia (lub nocy) i dziękuję, że jesteś:)
sMiriam