niedziela, 27 lipca 2014

Maxi skirt in the city



Te zdjęcia czekały na dysku prawie dwa tygodnie, 
bo uznałam, że przyjemność, jaka płynie z blogowania może nieco poczekać. 
Spędzając czas z bliskimi, pokonując tysiące kilometrów, 
czując ogromne zmęczenie - odpoczywałam. 
Wkrótce pochwalę się strojami z absolutorium i obrony:)
A póki co, zapraszam na post z maxi spódnicą i chorwackimi sandałami:)
Takie wspomnienie zeszłego roku:)



We took the pictures two weeks ago,
 but I spend that time with my family and friends. 
I like to be a blogger, but I don't feel any pressure to do it. 
In last days I decided to drive a few thousands kilometers, 
feel exhausted, but in other way relaxed. 
I hope I show you my outfits from last days of studing soon.  
Today maxi skirt and Croatian sandals:) Memories from last year vacations:)



skirt - agart
blouse - intimissimi 
sandals - from Croatia <3
bag - vintage
ring - gift from Kubaa
other jewellery - parfois & I am 

Kuba: 
pants - levis
shoes - wojas


All pics by Kubaa <3

smiriam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że jesteś i dobrnęłaś lub dobrnąłeś do tego miejsca. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią lub historią w komentarzu.
Dodam tylko, że wokół siebie mam tak wielu ludzi, z których zdaniem się liczę, że na wstępie podziękuję za "konstruktywną krytykę".

Oczywiście, to moje poletko i kiedy uznam, że Twój komentarz psuje mi humor (albo jest spamem), to go usunę.

Życzę Ci pełnego uśmiechu dnia (lub nocy) i dziękuję, że jesteś:)
sMiriam