niedziela, 17 sierpnia 2014

Beige and blue - perfect combination


Stroje do pokazania na blogu czekają od czerwca.
Stój z absolutorium, z obrony, kilka innych. 
Nieco odsunęła je w czasie awaria szpilek. Oba fleki pękły jednocześnie, bywa.
Dziś wybawienie w upalne dni - włoska, lniana sukienka, sandały
 (którym dałam rade tego samego dnia co szpilkom) i nieduża torebka. 
Właściwie to mogłabym tłumaczyć się brakiem czasu, bo mam pracę. 
Tak, po studiach humanistycznych, w branży związanej z IT, lubię ją. 
Postaram się znaleźć sposób na aktywniejsze blogowanie, 
ale nic nie obiecuję. Jak to ja;)
Plus nadal jaram się pięknym uśmiechem.
Do zobaczenia! :)



My ideas to outfits waits from June. 
But today I want to show you the best set for heat, 
italian, linen dress, sandals (I broke them after taking pictures) and small dress. 
I finished my studies, I have a great job. 
I could say that I have no time for blogging, but I love it,
 I just have to find a way to unite it. 
And I love my smile all the time!
See ya!









dress - small butique in Kraków
sandals - from Croatia
bag - gift from my Bf's Sis
jewellery - parfois
sunnies - Agart 


All pics by Kubaa <3

smiriam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że jesteś i dobrnęłaś lub dobrnąłeś do tego miejsca. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią lub historią w komentarzu.
Dodam tylko, że wokół siebie mam tak wielu ludzi, z których zdaniem się liczę, że na wstępie podziękuję za "konstruktywną krytykę".

Oczywiście, to moje poletko i kiedy uznam, że Twój komentarz psuje mi humor (albo jest spamem), to go usunę.

Życzę Ci pełnego uśmiechu dnia (lub nocy) i dziękuję, że jesteś:)
sMiriam