środa, 20 sierpnia 2014

Wear white, Babe!




Uwielbiam zdjęcie, które otwiera ten wpis!
Mimo, że jest trochę za ciemne, za mało jaksrawe jak na południe - jest takie... "moje". 
Strój to wspomnienie upalnych dni sprzed tygodnia. 
Teraz o poranku wbijam się w sweterek i długie spodnie, a popołudniami na ogół moknę,
bo przecież koniec sierpnia nie może być po prostu ładny i znośnie ciepły. 
Dobra, skończyłam narzekać - jaram się moją pracą, skaczę z radości na myśl o zbliżających urodzinach... 
Zdjęcia nie kłamią - sprawdźcie uśmiech;) 


I just love the picture, which "opens" the post - it is too dark and not glary like others, 
but it is totally in "my" style. 
My outfit is just a memory of last weeks hot days, 
nowadays I am wearing sweater and pants, 
because mornings are pretty cold and afternoons are rainy mostly. 
Ok, I have to stop complain!
I enjoy my job, I can't wait to my birthday, just look at the pics!
My smile is candid!





jacket - local shop in Krakow (but it's form Italy)
blouse - h&m organic
skirt - nn, 10 year old (LOL), Maybe you don't know, but I used to play tenns
sandals - humanic 
bag - vintage
anchor - h&m
sunnies - mango
bracelet - from Croatia <3 
watch - parfois


All pics by Kubaa <3

smiriam

PS. Poniosło mnie z kontrastem!:D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że jesteś i dobrnęłaś lub dobrnąłeś do tego miejsca. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią lub historią w komentarzu.
Dodam tylko, że wokół siebie mam tak wielu ludzi, z których zdaniem się liczę, że na wstępie podziękuję za "konstruktywną krytykę".

Oczywiście, to moje poletko i kiedy uznam, że Twój komentarz psuje mi humor (albo jest spamem), to go usunę.

Życzę Ci pełnego uśmiechu dnia (lub nocy) i dziękuję, że jesteś:)
sMiriam