niedziela, 24 listopada 2013

Skulls set

 Ubrania są jak puzzle. Czasem ich powiązanie nasuwa się samo, 
innym razem wybranie odpowiednich elementów zajmuje nieco dłużej. 
Każdy z tych ciuchów ma swoją historię w mojej szafie, 
a dopiero niedawno odkryłam, że łagodne połączenia beżu i czerni też są możliwe;)
Motyw czaszki dalej jest bliski memu sercu, taka słabość. 



Clothes are like puzzle.
Sometimes connection between them just shows, 
another time I have to spen more time to discover it. 
Every piece of the outfit has own story in my closet, 
but this way of connection baige and black is something new. 
Usually I decided to have more black sets, today it is different. 
I'm still in love with skulls:)






real jacket jacket - bershka (from Agart)
blouse - stradivarius
skirt - from Makarska local shop
heels - aldo
bag - McQueen (from Agart)
tights - calzedonia
bracelet - local shop in Kraków

All pics by my Sis, Kornelia :* 

smiriam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że jesteś i dobrnęłaś lub dobrnąłeś do tego miejsca. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią lub historią w komentarzu.
Dodam tylko, że wokół siebie mam tak wielu ludzi, z których zdaniem się liczę, że na wstępie podziękuję za "konstruktywną krytykę".

Oczywiście, to moje poletko i kiedy uznam, że Twój komentarz psuje mi humor (albo jest spamem), to go usunę.

Życzę Ci pełnego uśmiechu dnia (lub nocy) i dziękuję, że jesteś:)
sMiriam