środa, 20 listopada 2013

Like a panther ;)



Nie sądziłam, że i mnie dotknie syndrom panterki. 
A jeszcze jak usłyszałam od koleżanki, która zdawała się nie szydzić, 
że dobrze mi w takich kolorach, 
to och, ach i jakże mi miło. 
Ta bluzka ma świetne wycięcie na plecach, 
ale na zdjęciach wyszłam jakoś koślawo (toż to szok!). 
Zostawiam więc wyobrażenie o łezce na plecach do waszej wyobraźni!



I never thought I will be panther syndrom victim. 
When I heard from my colleague, 
without any jeer, I suppouse, 
that I look pretty nice in that (panther) colours, 
I felt like "oh, my dear, stop it;)"
This blouse has great cut in back, 
but I looked crooked in every "back" pics (shocking!) 
so I decided to give a chance for your imagination;) 



coat - sh
blouse - sh
dress - h&m /sh
shoes - centro
bag - sisley (from Agart)
chain - h&m 
gloves - cropp 

 All pics by Kubaa <3


smiriam

3 komentarze:

Cieszę się, że jesteś i dobrnęłaś lub dobrnąłeś do tego miejsca. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią lub historią w komentarzu.
Dodam tylko, że wokół siebie mam tak wielu ludzi, z których zdaniem się liczę, że na wstępie podziękuję za "konstruktywną krytykę".

Oczywiście, to moje poletko i kiedy uznam, że Twój komentarz psuje mi humor (albo jest spamem), to go usunę.

Życzę Ci pełnego uśmiechu dnia (lub nocy) i dziękuję, że jesteś:)
sMiriam