niedziela, 30 sierpnia 2015

Ćwiartka!

Dziś kończę 25 lat. 

Od dawna celebruję swoje urodziny, 
bo wychodzę z założenia, że jedynie odpowiednia dawka miłości do samego siebie
pozwala nam dawać i czerpać radość z miłości drugiego człowieka. 
Pisałam o tym rok temu, we wpisie "Celebration"

30 sierpnia to nie tylko "moja" szczególna data, 
to również dzień wejścia na wyższy level w naszym związku. 
Równo rok temu, w niewyobrażanie romantycznej scenerii parku Volksgarten, 
tuż obok świątyni Tezeusza, Kuba poprosił mnie o rękę. 
Relacja zdjęciowa (z "dnia później) we wpisie z Wiednia.
Poniżej znajdziecie zdjęcia mojego najpiękniejszego na świecie pierścionka, 
któremu niebawem poświęcę osobny wpis. 

Tymczasem zmykam, by w naszym małym mieszkaniu świętować skończoną ćwiartkę. 

Happy birthday to me! i nuta na dziś: 



Czarny, biały i złoty to moje ulubione kolory.
To widać. W końcu #goldengirl











 
dress - Agart
shoes - venezia
watch - parfois  
glasses - prada 
lips - inglot 421
nails - eveline minimax 192 + lovely matte top coat


Pics, as always, Kubaa <3

1 komentarz:

Cieszę się, że jesteś i dobrnęłaś lub dobrnąłeś do tego miejsca. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią lub historią w komentarzu.
Dodam tylko, że wokół siebie mam tak wielu ludzi, z których zdaniem się liczę, że na wstępie podziękuję za "konstruktywną krytykę".

Oczywiście, to moje poletko i kiedy uznam, że Twój komentarz psuje mi humor (albo jest spamem), to go usunę.

Życzę Ci pełnego uśmiechu dnia (lub nocy) i dziękuję, że jesteś:)
sMiriam