niedziela, 3 marca 2013

You have my heart!


Czarny set, odrobinę przełamany jakże oryginalną szarością;) a tak poważniej, to po prostu ubrałam spódnicę, bluzkę,futrzaka, założyłam kozaki na bardzo wysokiej szpilce i pomyślałam: może foty? 
I oto jest, set z sercem, małą torebką i ELLE, 
które mogłam przejrzeć i co nieco przeczytać w drodze na uczelnię.
Black set with grey blouse. Just:) One day I dressed skirt, blouse, "fur" and so high heels. I just said: maybe pics? And here we have a heart set, with small bag and ELLE in my hand, which I could read on the tram, when I was going to University. 













fur - Marks & Spencer (kids) sh 
necklace - glitter
blouse - pimkie
skirt - h&m
tights - gatta
knee socks - calzedonia
shoes - centro
gloves - mohito
bah -sh

All pics by Kubba <3

M. 

4 komentarze:

Cieszę się, że jesteś i dobrnęłaś lub dobrnąłeś do tego miejsca. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią lub historią w komentarzu.
Dodam tylko, że wokół siebie mam tak wielu ludzi, z których zdaniem się liczę, że na wstępie podziękuję za "konstruktywną krytykę".

Oczywiście, to moje poletko i kiedy uznam, że Twój komentarz psuje mi humor (albo jest spamem), to go usunę.

Życzę Ci pełnego uśmiechu dnia (lub nocy) i dziękuję, że jesteś:)
sMiriam