niedziela, 25 sierpnia 2013

The Great Grey is coming

 

Pory roku w Polsce przestają mnie już zaskakiwać. W maju gorąco jak w lipcu, w kwietniu apogeum zimy, a w sierpniu wiatr i temperatura z października. 
Przynajmniej mogę Wam pokazać już teraz, w jakich spodniach i jakim stylu będę się bujać po Krakowie w nadchodzącym sezonie;) 


The seasons in Poland has not even suprised me. May hot as like July? April and lot of snow? August windy and cols as Oktober? Oh, dear... I do not care about it. Today I want to show you pants, within I would be walking around Krakow in autumn :)



jeans - tommy hilfiger
shirt - calvin klein jeans
shoes - kazar
bag - sh/vintage

 AAll pics by Kubaa <3 

smiriam

3 komentarze:

Cieszę się, że jesteś i dobrnęłaś lub dobrnąłeś do tego miejsca. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią lub historią w komentarzu.
Dodam tylko, że wokół siebie mam tak wielu ludzi, z których zdaniem się liczę, że na wstępie podziękuję za "konstruktywną krytykę".

Oczywiście, to moje poletko i kiedy uznam, że Twój komentarz psuje mi humor (albo jest spamem), to go usunę.

Życzę Ci pełnego uśmiechu dnia (lub nocy) i dziękuję, że jesteś:)
sMiriam