czwartek, 2 stycznia 2014

NYE


Tak, wiem, że na zdjęciu jest naklejka na podeszwie. 
Zdjęłam ją później. 
Paznokcie po pierwszej próbie wymagały zmycia i pomalowania na nowo.
Jak zwykle spóźniliśmy się z Kubą na imprezę o godzinę.

Było genialnie, już kolejny sylwester w świetnym gronie, 
dobra muzyka, dużo alkoholu i (przynajmniej tak mi się wyadwało), spoko jedzenie.
Nieco szkła sie rozbiło, 
sporo zdjęć zostanie tylko w prywatnych galeriach. 
Doskonałego 2014!:) 


Yes, I know that I had sticker under the shoe. 
I removed it later. 
I had to make my manicure twice. First one was defeat.
Me and Kuba came to the party late for one hour, as always;) 

So many pics cannot be showed, 
so many drinks was drunk, 
so many bruises on my legs 
(the best one is on the right foot, near of toes, I have no idea how I get it!)

Another great NY Eve with friends, 
I am so happy for it:) 

Wish you just perfect 2014!:)




jewelry - parfois
dress - h&m
shoes - h&m outlet
tights - gatta
nails - h&m + sequins

Pics by me and Kubaa<3

smiriam

1 komentarz:

Cieszę się, że jesteś i dobrnęłaś lub dobrnąłeś do tego miejsca. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią lub historią w komentarzu.
Dodam tylko, że wokół siebie mam tak wielu ludzi, z których zdaniem się liczę, że na wstępie podziękuję za "konstruktywną krytykę".

Oczywiście, to moje poletko i kiedy uznam, że Twój komentarz psuje mi humor (albo jest spamem), to go usunę.

Życzę Ci pełnego uśmiechu dnia (lub nocy) i dziękuję, że jesteś:)
sMiriam