poniedziałek, 30 grudnia 2013

Let's dance! or just have fun


Sylwetrowa noc już jutro. 
Nie wiem w co się ubiorę. 
Dostrzegam, że im pełniejsza szafa (a w moim przypadku wieszaki), 
tym tudniej wybrać strój na konkretną okoliczność. 
Nie składam obienic noworocznych, 
ale coraz poważniej myślę nad pożegnaniem z częscią ubrań. 
Nie tylko, by zrobić miejsce kolejnym, 
ale by na nowo czuć radość z miksowania dobrze znanych mi ubrań w nowe stroje.

Co do sylwestra, to zastanawiam się nad tą sukienką... 
W najbliższym czasie postaram się pokazać Wam różne propozycje karnawałowych strojów.



New years eve is comming;) 
I still don't know what I am going to wear. 
I dicovered, that the more clothes I have,
 the problem 'what I am going to wear' is bigger. 
Not good. 
Maybe I will sell some of my clothes, 
not just to make place for the new one, 
but to feel enjoy from the combinate of well known clothes. 

Today I want to share you my proposition for the new year eve night, 
I hope I show you some others carnivals outfits soon:)





fur - sh
dress - dezzin
shoes - prima moda
stockings - gatta
bag - sh 
earings - dezzin 

All pics by Kubaa <3

smiriam

2 komentarze:

Cieszę się, że jesteś i dobrnęłaś lub dobrnąłeś do tego miejsca. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią lub historią w komentarzu.
Dodam tylko, że wokół siebie mam tak wielu ludzi, z których zdaniem się liczę, że na wstępie podziękuję za "konstruktywną krytykę".

Oczywiście, to moje poletko i kiedy uznam, że Twój komentarz psuje mi humor (albo jest spamem), to go usunę.

Życzę Ci pełnego uśmiechu dnia (lub nocy) i dziękuję, że jesteś:)
sMiriam