sobota, 10 sierpnia 2013

Linen & amber


Kolejna propozycja stroju, w którym śmiało można iść na imprezę. Pod warunkiem, że nie będzie się przemierzać krzywych chodników, przechodzić po dziurawych przejściach i wspinać po stromych schodach. Czyli mówiąc krótko: w Krakowie ciężko byłoby w tych butach bawić się bez obaw o utratę zębów. Ale i tak musiałam je mieć, bo 1) mają genialny wzór, 2) kosztowały 34,90 zł!:) (uwielbiam mega przeceny i swój rozmiar nogi! 36<3) 
Zdjęcia robione kilka minut przed burzą, cyfrówką Sis, dodajmy do tego moją rewelacyjną umiejętność obróbki. Co tam, zapraszam! 


It is another suggestion for a party outfit. Shoes are perfect to wear unless you walk on the sidewalks with holes or steep stairs. So if you go for a party in different city than Krakow, it should be fine;) But I just wanted the shoes, 1st: style is amazing, 2nd: 34,90 pln (ca. 10 $) I love sales <3 And my foot size;) 


 Rozmiar jest ok, tylko na zdjęciach wyglądają na duże|| Size is fine, only on pics look to big




linen & cotton dress - atmosphere (from Agart At)
clutch - solar (my Sis's)
shoes - parfois
sunnies - fielmann 
bracelet - DIY
chain - h&m 

Pics by my Sis Kornelia & best friend Justyna <3

smiriam

7 komentarzy:

  1. zajebiste szpilki, pasuja do Ciebie wysokie obcasy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie, ale może bez tych ciemnych ust. Gdzie kupiłas te buty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciemne usta dodają całości charakteru;) ale dzięki za opinię. Buty - parfois w Galerii Krakowskiej, jeszcze było sporo innych rozmiarów:)

      Usuń
  3. Zakochałam się w tych butach!! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz bosko.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś i dobrnęłaś lub dobrnąłeś do tego miejsca. Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią lub historią w komentarzu.
Dodam tylko, że wokół siebie mam tak wielu ludzi, z których zdaniem się liczę, że na wstępie podziękuję za "konstruktywną krytykę".

Oczywiście, to moje poletko i kiedy uznam, że Twój komentarz psuje mi humor (albo jest spamem), to go usunę.

Życzę Ci pełnego uśmiechu dnia (lub nocy) i dziękuję, że jesteś:)
sMiriam